lördag 25 juni 2016

Bara vá

Midsommar igår! Jag hade en extremt slapp dag. Var ute tidigt och red en sväng i skogen, lite för blött för att kunna köra vanliga rundan så det blev en avkortad variant.

Sen läste jag en halv bok, åt och gjorde en maxansträngning i Små Grodorna och Raketen. Kändes så bra! Jag har svårt att koppla av hemma, känns alltid som att det är någonting man borde göra. Men att åka bort och göra ingenting var en riktig hit!


 Ladda batterierna i lugnet ute i ingenstans och ladda kärlek från lilla Z!



Idag, Midsommardagen, tog jag sovmorgon och sen blev det veckans tredje och sista löppass - i Rocklundaskogen. Det är så bra för löpningen att springa på ojämna stigar och hoppa mellan stenar och grenar! Och minst lika bra för själen, älska skogslöpning!

Hjärnan snurrar kring framtiden, har en jättespännande utbildning som jag är i valet och kvalet om jag ska gå - nu eller sen? Önskar mig en spåkula så jag slipper fatta beslutet i blindo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar