måndag 27 juni 2016

Börja veckan med en rivstart!

Ja jösses idag har det inte varit många lugna minuter!
Sov visserligen till 6.30, men sen... Löpning 70 min, hem och äta frukost, cykla till stallet, race'a i skogen, cykla hem, äta lunch, gå till jobbet, köra ett rörlighetspass på 60 minuter (typ det jobbigaste som finns, svettas lika mkt som på spinning! Men sjuukt bra!), fika, möte, fixa inför cirkelfysen jag skulle hålla, äta middag, hålla cirkelfysen och få feeling och göra lite för mkt burpees, hoppa in och köra säsongens sista spinpass, städa och stänga, och nu hem.. PUH!
Blev alltså lite drygt tre träningspass idag = för mycket. Därför känner jag att jag måste äta lite extra (hehe)... Och behöver nog sova lite extra också. Så Nu ska jag äta lite kvällsmål och kolla på säsongsavslutningen av GoT! Behöver egentligen ligga i sängen och sova om 20 minuter men det kommer nog inte hända ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar