måndag 4 juli 2016

Life really takes you places

Så idag var det då dags för lite OW-träningstävling: 1500 m! Bra inför fredagens Vansbro halvsim!

Efter gårdagens triathlon fick jag ont i min vänsterfot, det kom först några timmar efteråt och är precis där jag hade superont för tre år sedan. Misstänker att det var en stressfraktur och är rädd att den börjar gå upp igen, eller vad stressfrakturer nu kan göra. Gör ont när jag går, det är skitsämst.
Så då passade det bra med lite trösttävling där foten kunde vila!



Kom in på 30.49 mot förra gångens 31.26 så är nöjd - men vill bli BÄTTRE på att simma snabbt! Haha! Återkommande tema, vill bli bättre på allt! Men det är bara att träna, vila, äta, börja om..! Och låta det ta tid!

Men det är så otroligt fint där, älskar't!


Träffade även en snubbe som var där sist och som skjutsade hem mig + en massör från mitt massageteam! Världen är bra liten alltså :) Men det var superbra för då fick jag skjuts hem även denna gång :) :)

Älskar kroppen, älskar fysisk aktivitet, älskar sommaren och alla dessa lopp och events och ÄLSKAR Sveriges natur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar