torsdag 7 juli 2016

Mot Vansbro

Idag är det  dags för del 3 i min halvklassiker: Vansbro halvsim! Tjohoo!

Jag åker upp med mami och har jag fått en plats i seedad startgrupp nr 2 som startar 14.10, detta pga att min tid i Vansbro tjejsim förra året räckte för att seeda mig inom tjejsimmet så jag frågade helt enkelt om jag kunde få bli seedad i halvsimmet och de sa JA!
Observera att jag förra året simmade min egenhändigt skapade crawl och bröstsimmade ungefär halva, vore ju jobbigt om jag blivit sämre på att simma sedan dess!

Är pirrig, laddad och sjukt stel efter rörlighetspasset igår. Blir till att värma upp ordentligt! Skulle vilja simma på 30 minuter eftersom jag på träningstävling simmat 1500 m på 31.26 och 30.42, men upptäckte att det är tiden som man måste simma på för att få seeda sig till elitledet så det känns lite orealistiskt! Men jag siktar på att simma på en tid så nära 30 minuter som möjligt :)

Kommer förmodligen också shoppa brallorna av mig, är massa simgrejer och triathlongrejer jag "behöver" och Team Sportia brukar ha skitbra tält (vet jag extra mkt eftersom jag jobbat med dem på event förra sommaren)! Obs ej spons! Men om ni är intresserade sååå... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar