tisdag 26 juli 2016

Semester!

Nu är jag tillbaka, löpningen är grön att köra igång igen vilket känns så skönt! Känner inte av foten alls och var ute på  3 x 1 km imorse utan någon känning alls - bara kärlek till att få löpa igen! Som jag saknat det!


Är ute på min årliga (typ) turne och har haft tre dagar med bara massa snask, mat jag inte normalt äter och minimalt med rörelse. Och maximalt med sömn! Gjorde kroppen gott efter att jag haft en period med både störd sömn och dålig aptit, började känna mig både klen, ville bara sova och frös hela tiden. Kan vara en bieffekt av att jag gått och blivit kär, konstigt hur känslor kan påverka en sådär. När jag är ledsen vill jag äta och sova men när jag är lycklig vill jag inte äta någonting och kan inte sova. Haha! Nä men det är nog en övergående fas, blev lite intensivt där ett tag.

Nu har jag iaf varit på gymmet igår och kört mitt vecko-styrkepass. Besökte Friskis&Svettis här i Helsingborg och möttes av supertrevlig receptionspersonal och kände att jag bara älskar Friskis mer och mer hela tiden. :) Spread the love!

Idag blev det promenad/löptur imorse och nu var jag precis nere och körde rörlighetspasset - så svettigt men jätteskönt att köra i vinden!

Är så lyckligt lottad som har alla dessa fantastiska människorna utspridda över sverige och jorden. Hjärtat är fullt och jag är så tacksam att de tar emot mig och tar hand om mig :)

Har kämpat på riktigt länge med mig själv på olika plan och känner att det äntligen, ÄNTLIGEN verkligen börjar ge ordentlig utdelning. Sen går det ju alltid upp och ner, men det är livet :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar